Listing 1 - 10 of 46 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Om te scoren op sociale media maak je originele content die je volgers verleidt om een actie te ondernemen. Dat klinkt eenvoudig, maar wie al even op sociale media actief is met zijn organisatie, weet dat goede posts creëren meer is dan weten waar de knopjes staan. In dit handige boek leer je snel en concreet hoe je scoort op je sociale media. Ook zonder veel geld en personeel.Kristof D'hanens en Brecht Vanderstraeten laten je nadenken over je contentstrategie aan de hand van 10 veelgestelde vragen. Daarna zetten ze je op weg met meer dan 30 concrete formats die je meteen zelf kunt toepassen voor jouw organisatie. Ook krijg je meer dan 100 inspirerende voorbeelden, handige formats en interviews met social media managers van grote en kleine Vlaamse communities.https://www.politeia.be/nl/publicaties/238136-scoren+met+creatieve+content+op+sociale+media
Marketing --- Mass communications --- creativity --- social media --- bedrijfscommunicatie --- Sociale media --- Onlinemarketing --- Creativiteit --- Storytelling --- Contentmarketing
Choose an application
Het gebruik van sociale media in België neemt elk jaar toe, en nu meer dan ooit komen we via sociale netwerken dichter bij elkaar. Gebruikers snakken naar verbinding, verhalen en merken met een sterke boodschap. Elk jaar stijgt ook het aantal euro?s dat ondernemingen spenderen op sociale media met 19% en in 2020 kwamen er 20.000 nieuwe webshops bij in ons land. Starters, winkels, ondernemingen en organisaties vinden steeds meer de weg naar digitaal.Hoe begin je aan het bouwen van een authentiek merk op sociale media? Hoe weet je welke boodschap op welk netwerk en voor welke doelgroep werkt? En vooral, hoe kan je het onstuimige landschap doorgronden?Met Let's go social werk je dagelijks aan een leuke, korte opdracht ? om op die manier na 25 dagen van #zerotohero te gaan op sociale media. Het belangrijkste is dat je de held wordt van je eigen verhaal en dat je zal durven delen. Samen leggen we de grondlaag voor jouw sociaal merk, verhaal en campagnes. Heb je al socialemedia-activiteiten? Geen probleem ? integendeel! Dat is een prima startpunt om tijdens de opdrachten te reflecteren over je huidige gebruik, met het oog op vernieuwing.Deze challenge wordt ondersteund door een behapbare theoretische context en allerhande tools en contenttips om ddoelbewust en authentiek te blijven shinen op sociale media. Dat alles gecombineerd met een hoge feel good factor en de inspirerende verhalen van ondernemers.Bron: amazon.com
Online marketing. --- Sociale media. --- Online marketing --- Sociale media --- 658.8 --- 369.1 --- Online Marketing --- Mass communications --- sociale netwerken --- sociale media --- E-commerce --- social media --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Social media --- Marketing --- Marketingstrategie --- Ondernemingsraad --- Stappenplan --- Oefening --- Campagne --- Verhaal --- Ondernemen --- Merkstrategie
Choose an application
Twitter is alomtegenwoordig en essentieel in de socialemediastrategie van organisaties en overheden. Stapsgewijs leer je je boodschap verspreiden in 140 tekens bij een groter publiek of specifieke doelgroep. In minder dan 100 paginas worden tips voor starters en specialisten afgewisseld met mogelijke privacy issues. Dankzij deze Kortom-pocket weet je snel hoe je oneliner kan uitgroeien tot een trending topic.Bron : http://www.politeia.be
sociale netwerken --- social media --- communications [discipline] --- internet --- sociale media --- Mass communications --- Twitter --- Twitteren --- Sociale communicatie --- Sociale media --- Overheidscommunicatie --- Overheidsvoorlichting
Choose an application
Voor jongeren zijn smartphones, tablets en laptops vanzelfsprekend. Ze lijken er al van op erg jonge leeftijd mee vergroeid. De "digital natives" zijn altijd en overal met elkaar verbonden en communiceren via Instagram, Snapchat en andere sociale media. Voor jou als ouder of leerkracht is die wereld vaak onbekend, en dus onbemind.Maar geen paniek! Met oog voor het veelzeggende detail en met de nodige humor maakt Stefaan Lammertyn je in Alles met mate(n) wegwijs in die alomtegenwoordige digitale wereld. En die is ondertussen veel ruimer dan Facebook en Twitter! Stefaan maakt de wereld van Pinterest, Whatsapp en YouTube leuker, interessanter en dus ook veiliger, met dit boek vol nuttige verwijzingen, handige tips en bruikbare praktijkvoorbeelden. Want als mediawijze opvoeder geniet je niet alleen meer van de onbegrensde mogelijkheden van de digitale wereld. Je kan jongeren ook beter bijstaan bij problemen als digitaal pestgedrag, en hen de valkuilen van het internet leren kennen. Kortom: Alles met mate(n) zorgt ervoor dat iedereen die soms geen idee heeft waar zijn kind of leerling mee bezig is, net als Stefaan, een inno-vader (of inno-moeder) wordt: een innoverende ouder die weet wat er speelt op het net. En wie ondanks dit toch even de weg kwijt is, vindt in het boek een super handige EHBO-lijst: Eerste Hulp bij Betrokken Opvoeders.Bron : http://www.managementboek.nl
Sociale media --- Jongeren. --- Sociology of culture --- sociale netwerken --- social media --- communicatiemanagement --- sociale media --- Mass communications --- Jongeren en internet --- 433.5 --- 528.54 --- Internet --- Audiovisuele opvoeding --- Sociale media - Sociale netwerken --- Social media --- Psychological aspects --- Internet and youth --- PXL-Education 2015 --- communicatievaardigheden --- communicatie --- jongeren --- Kinderen en jeugd --- Adolescenten --- Jeugd --- Kind --- Adolescent --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- internet --- jeugd --- Jongere --- massacommunicatie
Choose an application
Er zijn al veel boeken geschreven over het belang van sociale media in het bedrijfsleven. Maar meestal blijven ze beperkt tot algemene principes. Dit boek leert je niet alleen waarom je sociale media centraal moet stellen, maar vooral ook welke noodzakelijke stappen je moet ondernemen om van jouw sociale mediastrategie een succes te maken.Ontstaan vanuit een duidelijke visie op wat sociale media voor jouw bedrijf kan betekenen en vanuit een jarenlange ervaring met het inzetten van sociale media in de praktijk.Bron : http://www.managementboek.nl
Applied marketing --- bedrijfsimago --- e-commerce --- bedrijfscommunicatie --- merkimago --- zakentaal --- sociale media --- Mass communications --- social media --- Toegepaste marketing --- Massacommunicatie --- Sociale Media ; marketing --- PXL-Business 2018 --- organisatiekunde --- communicatiemanagement --- marketingcommunicatie --- Sociale media --- Cybermarketing --- Mediastrategieën --- Marketingstrategieën --- Sociale communicatie --- Communicatiestrategieën --- Mediastrategie --- Marketingstrategie --- Communicatiestrategie --- Onlinemarketing
Choose an application
Hoe sociale media ons effectiever, creatiever en actiever maken. Je hebt een goede opleiding, een lang leven voor je en relatief veel vrije tijd. Wat doe je daarmee ? Clay Shirky beschrijft in Slimmer dat we generaties lang niet veel meer met onze vrije tijd hebben gedaan dan passief tv-kijken of individuele hobby's uitoefenen. Met de komst van internet en sociale media is dat veranderd. Ineens is het mogelijk om het jarenlang opgehoopte "cognitief overschot" creatief te gebruiken. En dat doen we ook. Samen met anderen bedenken we oplossingen voor problemen, richten we nieuwe bedrijfjes op, creëren we acties voor goede doelen en komen we met allerlei andere gemeenschappelijke initiatieven. Die verbondenheid en kenniscreatie heeft grote invloed op onze samenleving.In Slimmer voorspelt Shirky wat we met de nieuwe digitale technologie kunnen bereiken als we eindelijk onze ongebruikte talenten en goodwill aan het werk zetten. Bekende voorbeelden zijn Wikipedia en Flickr, maar denk ook aan literatuur op FanFiction, couchsurfing en huizenruil, de website Instructables.com (vol met 'how to make'-adviezen) en allerlei cursussen op YouTube. Clay Shirky is een warm pleitbezorger van de positieve en ongekende mogelijkheden van de sociale media.
Information society --- Social media --- Mass media --- Social aspects --- Réseaux Netwerken --- Sociale media --- 316.772.5 --- communicatie --- creativiteit --- sociale media --- sociale netwerken --- Maatschappij --- Social software --- Communicatie naar computerisering "Mens-machine communicatie" --- Vrijetijdsbesteding --- Televisie --- Trends --- Internet --- Sociale communicatie --- Recreatie --- Trend --- Onderzoek --- Geweld
Choose an application
This book examines the state of print and electronic media in the United States of America, Europe, and China. The latest mass communication advances demonstrate that we live in an increasingly media-centric world. The chapters include theoretical and empirical studies that shed light on the meaning of this development. The trajectory of people's move to electronic communication is a global phenomenon affecting their daily life. Does this trend aid or impede democracy? Is there an emerging digital divide contributing to an increasing gap between the rich and poor people and nations? The four parts of this book explore various aspects of political socialization and its relationship with different media, including print, broadcasting, and the Internet.
Political socialization. --- Socialisation politique --- Social media --- Mass media --- Socialization, Political --- Political psychology --- Political sociology --- Socialization --- User-generated media --- Communication --- User-generated content --- Communication in politics --- Political aspects. --- Mass communications --- United States --- China --- Europe --- Political socialization --- Political aspects --- Médias sociaux --- Médias --- Aspect politique --- Mass media Political aspects --- Social media - Political aspects --- Mass media - Political aspects --- Political Science --- Democracy --- Internet --- Terrorism --- United States of America
Choose an application
Digital marketing like a PRO is een makkelijk te volgen stappenplan om je marketing via alle digitale kanalen te optimaliseren. Boordevol informatie en voorbeelden om tot succes te komen, vrij van inhoudsloze paginavulling, zodat je direct met het boek aan de slag kan.Zowel voor de minder ervaren marketeer als de professional die zijn skills wilt boosten en updaten: dit handboek digitale marketing helpt je jouw marketingdoelen te bereiken.Bron : http://www.lannoo.be
Digitale marketing. --- Marketing --- marketing --- 528.52 --- websites --- webdesign --- marketingstrategie --- mediaplanning --- virtuele realiteit --- Artificial intelligence --- internet - ontwerpen, programmeren en beheren van internetsites --- Marketing digital. --- Marketing digital --- PXL-Music 2018 --- muziekmanagement --- muziekmarketing --- digitale marketing --- Marketing : communicatiestrategieën --- Digitalisering --- Mediakunde --- 658.8 --- Online marketing --- Social media --- Sociale communicatie --- Internet --- Cybermarketing --- Virale marketing --- Sociale netwerken --- Marketingstrategieën --- Auditing --- Branding --- Marketingplanning --- Artificial intelligence - AI --- Sociaal netwerk --- Marketingstrategie --- Audit --- Onlinemarketing --- Marketing information systems --- Computer architecture. Operating systems --- Artificial intelligence. Robotics. Simulation. Graphics --- branding --- social media
Choose an application
Met welke apps en tools giet je verhalen in een straffe vorm? Hoe maak je een grondplan voor een transmediaal verhaal? Waarom is 'transmedia-' niet hetzelfde als 'multimedia-', 'deep media-' of 'klassieke storytelling'?De verhalen van vandaag beleef je langs verschillende kanalen tegelijk. 'Be the story' vertelt je alles wat je moet weten over deze nieuwste vorm van verhalen vertellen. Je komt te weten waarom transmedia zo nauw verbonden is met moderne technologie. En hoe je ook met je smartphone geweldige content maakt. In een constant bewegend en exploderend medialandschap geeft dit boek je alle tips om kijkers en gebruikers continu geprikkeld te houden.https://www.lannoo.be/nl/be-story
Transmedia --- Internet en journalistiek --- Media ; storytelling. --- Journalism --- journalistieke technieken --- storytelling --- journalistiek --- civiele journalistiek --- #KVHA:Meertalige communicatie --- #KVHA: Storytelling --- #KVHA:Digitale media --- #SBIB:309H1020 --- #SBIB:309H519 --- #SBIB:309H1713 --- Mediaboodschappen: algemene werken (met inbegrip van genres, taalgebruik en historiek) --- Praktische handleidingen i.v.m. schrijven en spreken --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Media --- Journalistiek --- Internet --- Content marketing --- Mediastrategieën --- Storytelling --- Technologische vooruitgang --- Audiovisuele media --- Verhalen --- marketing --- Contentmarketing --- Mediastrategie --- Verhaal --- Reizen --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord) --- Technologie --- Digitale media --- social media --- verhalen --- internet --- 316.77 --- Social media --- 369.1 --- communicatie --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- 670 --- communicatietechnologie --- informatica --- informatique --- Sociale media --- Story telling
Choose an application
Elke organisatie en ondernemer wil 'iets' met sociale media, maar in de praktijk blijkt dat vaak nog niet zo gemakkelijk. Hoe zorg je ervoor dat je de duizelingwekkende mogelijkheden van Facebook of Twitter optimaal benut - en wat moet je vooral niet doen ? Voor Dave Kerpen is het eenvoudig: luister naar je klanten, probeer niet je product of dienst te pushen maar wees vriendelijk en behulpzaam. Met dit boek helpt hij je te kiezen voor de juiste netwerken, slim te reageren op kritiek, transparant te zijn op de juiste momenten en nog veel meer. Onmisbaar voor iedereen die het zakelijke gebruik van Facebook of andere sociale media onder de knie wil krijgen.Bron : http://www.businesscontact.nl
Computer architecture. Operating systems --- marketingplan --- Planning (firm) --- klantentevredenheid --- Product strategy --- merkimago --- ondernemingsstrategieën --- sociale media --- Mass communications --- Sociale media --- Ondernemingen en internet --- Internet marketing --- Online social networks --- Social media --- Economic aspects --- Customer relations --- Stratégie de marque --- Sociale communicatie --- Marketing --- Merkstrategieën --- Cybermarketing --- Marketingstrategieën --- Merkstrategie --- Marketingstrategie --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Listing 1 - 10 of 46 | << page >> |
Sort by
|